Ми приймаємо ONLINE заявки цілодобово 24/7
Дзвінки приймаємо:
ПН-ПТ: 10:00-18:00 СБ: 10:00-15:00

Ваш кошик порожній!

Обмін і повернення

1. Гарантія товару 

2. Повернення товару 

3. Втрата гарантії товару в період гарантії товару 

4. Які товари не підлягають поверненню/обміну? 

5. Як відправити заяву на повернення? 

6. Куди можна звернутися у разі поломки пристрою? 

7. Відмова Сервісного центру в гарантійному ремонті через несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються

8. Не можливість Сервісного центру відремонтувати товар у гарантійний період. 


1. Гарантія товару 

Кожен товар, що продається в інтернет-магазині «Printerok» має гарантію. Термін гарантійного обслуговування варіюється від двох тижнів до 36 місяців і залежить від сервісної політики виробника. Отриманий гарантійний талон і чек необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару. 

На товари надається офіційна гарантія з гарантійним обслуговуванням в авторизованих сервісних центрах України, згідно з чинним законодавством України.

 Термін гарантії товару вказано: 

- у документації товару та/або на інтернет-сайті виробника; 

- у гарантійному талоні; 

- гарантія товару оформлюється гарантійним талоном товару; 

- початок дії гарантії товару - з дати оплати товару; 

- закінчення гарантії товару - після закінчення терміну гарантії з дати оплати; 

- після-гарантійне обслуговування виконується за додаткову оплату в сервісних центрах на вибір Покупця. 


2. Повернення товару

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», куплений товар повертається або обмінюється протягом 14 днів з моменту придбання. Для здійснення повернення є кілька умов: 

- товар не був у експлуатації й не зазнавав змін (відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і т.д .;) 

- комплектація товару повна, цілісність упаковки, всі бирки і ярлики на місці; 

- якщо мова йде про повернення телефону, в інформації "Про телефон" має бути не більше п'яти хвилин телефонної розмови, програмне забезпечення не видалялося і не піддавалося змінам, а додатки у телефоні не були видалені; 

- на руках є документ, що підтверджує факт покупки товару в інтернет-магазині Printerok.ua (Чек, TTN, № замовлення, будь-який інший офіційний документ).

 Обмін і повернення непрацюючого товару здійснюється на основі висновку сервісного центру про не порушення експлуатаційних умов. 


Для повернення необхідно пред'явити документи: 

1. Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну); 

2. Гарантійний талон; 

3. Пластикову карту (за допомогою якої здійснювався розрахунок) - у разі безготівкового розрахунку; 

4. Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).


3. Втрата гарантії товару в період гарантії товару 

Гарантійне обслуговування не проводиться, у випадках, які передбачені чинним законодавством України, у тому числі: 

- загублений або не заповнений гарантійний талон; 

- товар має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту; 

- товар використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правилам, викладеним в супровідній документації до товару; 

- серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником; 

- порушені правила і умови транспортування, зберігання і експлуатації товару згідно з інструкцією до товару; 

- дефект товару був викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення; 

- дефект товару викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб; 

- виявлені сліди попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, що не відповідає вентиляції, коливання напруги у мережі живлення, використання неправильного харчування або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів, (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу; 

- звичайне зношування товару обумовлене експлуатацією товару; 

- використання не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації; 

- вірусне ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить у комплектацію виробу, або є неліцензійним, або неправильна установка програмного забезпечення.


4. Які товари не підлягають поверненню/обміну? 

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню: 

- дитячі підгузки; 

- предмети гігієни; 

- м'які або надувні іграшки; 

- одяг для новонароджених; 

- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);

- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.); 

- парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці; 

- постільна білизна, рушники, покривала, пледи; 

- подушки, ковдри; 

- зубні щітки, бритви, розчіски, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру; 

- нижня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби; 

- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми; 

- рукавички, рукавиці.


5. Як відправити заяву на повернення? 

Написати нам лист на пошту support@printerok.ua з темою "Повернення товару", фото та детальним описом ситуації й заповнити супровідний лист! Звернутися для вирішення питання повернення товару за телефоном: +380 97 011 9933. 


Доставка товару для повернення здійснюється покупцем за його рахунок через службу доставки «Нова Пошта». Вартість доставки не компенсується. Повернення грошей здійснюється у день повернення або, в разі відсутності грошей на розрахунковому рахунку, в термін до 7 днів. (п.3 ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів").


6. Куди можна звернутися у разі поломки пристрою? 

Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів вказується у гарантійному талоні до пристрою. Саме він дає право на безкоштовне обслуговування. У гарантійному талоні продавець обов'язково вказує: 

- серійний номер товару; 

- назву моделі; 

- дату продажі пристрою; 

- гарантійний термін обслуговування. 

Користувач повинен зберегти його до закінчення гарантійного обслуговування. Авторизовані сервісні центри визначають час ремонту товару, а у разі виникнення проблем із сервісним партнером, Ви можете звернутися до точки продажу цього пристрою. 


7. Відмова

Сервісного центру в гарантійному ремонті через несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються: 

- порушення цілісності гарантійних пломб; 

- наявність механічних й інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; 

- порушення правил використання, зазначених в експлуатаційних документах; 

- несанкціонованого відкриття, ремонту або заміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, заміни конструкцій або схеми товару; 

- неправильного заповнення гарантійного талона; 

- якщо серійний або IMEI номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стерто або не може бути встановлено.


Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються: 

- природний знос або вичерпання ресурсу; 

- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом); 

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ); 

- пошкодження, які виникли в результаті недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів); 

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі; 

- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі; 

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або ті, які з'явилися в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів; 

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Гарантія не поширюється на: 

- частини оздоблення і корпус виробу; 

- витратні матеріали (фільтри, картриджі, очищувачі повітря тощо), лампочки, елементи живлення (батареї, акумулятори) та інші комплектуючі, заміну яких повинен здійснити споживач, і це передбачено інструкцією з експлуатації.


8. Не можливість Сервісного центру відремонтувати товар у гарантійний період 


Якщо товар, який Ви придбали вийшов з ладу з вини виробника, а сервісний центр не може відремонтувати його в гарантійний термін і надав про це висновок, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо кошти. Для цього, користувач повинен надати: 

- товар з усіма належними йому комплектуючими елементами; 

- гарантійний талон і чек про покупку товару; 

- висновок авторизованого сервісного центру з відміткою, що товар має "істотний недолік".