Обмін і повернення
1. Гарантія товару
2. Повернення товару
3. Втрата гарантії товару в період гарантії товару
4. Які товари не підлягають поверненню/обміну?
5. Як відправити заяву на повернення?
6. Куди можна звернутися у разі поломки пристрою?
7. Відмова Сервісного центру в гарантійному ремонті через несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються
8. Не можливість Сервісного центру відремонтувати товар у гарантійний період.
1. Гарантія товару
Кожен товар, що продається в інтернет-магазині «Printerok» має гарантію. Термін гарантійного обслуговування варіюється від двох тижнів до 36 місяців і залежить від сервісної політики виробника. Отриманий гарантійний талон і чек необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару.
На товари надається офіційна гарантія з гарантійним обслуговуванням в авторизованих сервісних центрах України, згідно з чинним законодавством України.
Термін гарантії товару вказано:
- у документації товару та/або на інтернет-сайті виробника;
- у гарантійному талоні;
- гарантія товару оформлюється гарантійним талоном товару;
- початок дії гарантії товару - з дати оплати товару;
- закінчення гарантії товару - після закінчення терміну гарантії з дати оплати;
- після-гарантійне обслуговування виконується за додаткову оплату в сервісних центрах на вибір Покупця.
2. Повернення товару
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», куплений товар повертається або обмінюється протягом 14 днів з моменту придбання. Для здійснення повернення є кілька умов:
- товар не був у експлуатації й не зазнавав змін (відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і т.д .;)
- комплектація товару повна, цілісність упаковки, всі бирки і ярлики на місці;
- якщо мова йде про повернення телефону, в інформації "Про телефон" має бути не більше п'яти хвилин телефонної розмови, програмне забезпечення не видалялося і не піддавалося змінам, а додатки у телефоні не були видалені;
- на руках є документ, що підтверджує факт покупки товару в інтернет-магазині Printerok.ua (Чек, TTN, № замовлення, будь-який інший офіційний документ).
Обмін і повернення непрацюючого товару здійснюється на основі висновку сервісного центру про не порушення експлуатаційних умов.
Для повернення необхідно пред'явити документи:
1. Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну);
2. Гарантійний талон;
3. Пластикову карту (за допомогою якої здійснювався розрахунок) - у разі безготівкового розрахунку;
4. Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
3. Втрата гарантії товару в період гарантії товару
Гарантійне обслуговування не проводиться, у випадках, які передбачені чинним законодавством України, у тому числі:
- загублений або не заповнений гарантійний талон;
- товар має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту;
- товар використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правилам, викладеним в супровідній документації до товару;
- серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником;
- порушені правила і умови транспортування, зберігання і експлуатації товару згідно з інструкцією до товару;
- дефект товару був викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення;
- дефект товару викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб;
- виявлені сліди попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, що не відповідає вентиляції, коливання напруги у мережі живлення, використання неправильного харчування або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів, (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу;
- звичайне зношування товару обумовлене експлуатацією товару;
- використання не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації;
- вірусне ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить у комплектацію виробу, або є неліцензійним, або неправильна установка програмного забезпечення.
4. Які товари не підлягають поверненню/обміну?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:
- дитячі підгузки;
- предмети гігієни;
- м'які або надувні іграшки;
- одяг для новонароджених;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
- парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- подушки, ковдри;
- зубні щітки, бритви, розчіски, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
- нижня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
- рукавички, рукавиці.
5. Як відправити заяву на повернення?
Написати нам лист на пошту support@printerok.ua з темою "Повернення товару", фото та детальним описом ситуації й заповнити супровідний лист! Звернутися для вирішення питання повернення товару за телефоном: +380 97 011 9933.
Доставка товару для повернення здійснюється покупцем за його рахунок через службу доставки «Нова Пошта». Вартість доставки не компенсується. Повернення грошей здійснюється у день повернення або, в разі відсутності грошей на розрахунковому рахунку, в термін до 7 днів. (п.3 ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів").
6. Куди можна звернутися у разі поломки пристрою?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів вказується у гарантійному талоні до пристрою. Саме він дає право на безкоштовне обслуговування. У гарантійному талоні продавець обов'язково вказує:
- серійний номер товару;
- назву моделі;
- дату продажі пристрою;
- гарантійний термін обслуговування.
Користувач повинен зберегти його до закінчення гарантійного обслуговування. Авторизовані сервісні центри визначають час ремонту товару, а у разі виникнення проблем із сервісним партнером, Ви можете звернутися до точки продажу цього пристрою.
7. Відмова
Сервісного центру в гарантійному ремонті через несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявність механічних й інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, зазначених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого відкриття, ремонту або заміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, заміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний або IMEI номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, які виникли в результаті недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або ті, які з'явилися в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантія не поширюється на:
- частини оздоблення і корпус виробу;
- витратні матеріали (фільтри, картриджі, очищувачі повітря тощо), лампочки, елементи живлення (батареї, акумулятори) та інші комплектуючі, заміну яких повинен здійснити споживач, і це передбачено інструкцією з експлуатації.
8. Не можливість Сервісного центру відремонтувати товар у гарантійний період
Якщо товар, який Ви придбали вийшов з ладу з вини виробника, а сервісний центр не може відремонтувати його в гарантійний термін і надав про це висновок, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо кошти. Для цього, користувач повинен надати:
- товар з усіма належними йому комплектуючими елементами;
- гарантійний талон і чек про покупку товару;
- висновок авторизованого сервісного центру з відміткою, що товар має "істотний недолік".